söndag 17 april 2011

vilken jävla morgon!

Min dotter tyckte de var läge att göra morgon halv 6 i morse.
Visserligen somnade hon vid 18 igår, så de är inte så konstigt...
Och mina ungar vet inte hur man leker tyst... Högst skrik vinner.. typ...
Och min kära man, har världens sämsta morgonhumör. Och då menar jag världens sämsta...

Skickade iaf ut ut ungarna för en stund sen.. Men dom ska ju in och hämta grejjer, cykelhjälpar och gud vet vad...
Hundar som skäller, en man som blir tokig... en mamma som blir ännu mer tokig på mannen som blir tokig...
Familjen KAOS. Trevligt kunde de ha varit!
Men skitsamma...
Måndag i morron.. Mannen jobbar. Sonen har påsklov. Härligt!
Och till råga på allt, så skiner solen!

Känner för att skirka rakt ut, kasta porslin, be nån fara och flyga.. MEN.. Jag sammlar mig och tar en kopp kaffe till....


God morgon påer!

Den ena skäller mer än den andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar