måndag 4 april 2011

ny vecka ifall att nån missat de..

Började denna vecka med att städa. Mannen skull egentligen ha jobbat, men nu vart de inte så.
jag som hade sett fram emot att vara solokvist idag ;) Närå, de e så mysigt att ha honom hemma.. ;)

Mamma ska operera knät idag. Hoppas allt går bra! Håller tummarna!
Sist hon opererade sig, fingret, då låg hon inne i 21 dagar, för hon fick infektion.
De va INTE kul kan jag lova.
Jag bodde hemma hos henne då eftersom jag skulle ha hand om hundarna.
Kevin va typ 3 år. Och så var jag gravid i 7:e månaden med Celine. De var i början på december.
Och de regnade VARJE dag. Precis VARJE dag.
Och jag hade 3 hundar att gå ut med. Varav en var en cockerspaniel. Med jäkligt mycket päls.
Efter varje promenad hade jag alltså 3 hundar att duscha och torka.
Kevin var bara hos dagmamman 25h/veckan. Och han var inte speciellt rolig när han var liten. Och så var jag typ hög gravid.
Alltså de va INTE kul... ursh!

Nej nu VBÅ.
Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar