lördag 9 april 2011

illa!

Vi köpte lösgodis för cirkus en hundralapp igår..
Jag åt och åt och åt... Men i morse när jag vakna såg de ut som ingen ens rört godiset.. Hmm??
De betyder alltså att jag måste äta godis idag me.. Herregud man kan ju inte spara. De kan ju bli gammalt. Jepp.

Vart väckt av shitbullen 10.10 idag. Rätt humant om du frågar mig.
Bara hoppa i mysdressen och gå ut i stormen.
De blåste sjukt hårt. Mina hundar hatar blåst. Cash pissa snabbt och ville gå in sen. Bibban tog 20 minuter på sig att hitta ett stället att pissa på...! Fattar inte grejjen.. Hon kutar fram och tillbaka som en dåre.. Men hittar INGENSTANS att pissa..
Va fan de e väl bara sätta sig ner å pissa!?!??
Jäkla dvärg hund! (fina fina älskade Bibbi)

Måste gå ut med dom snart igen för antar att båda 2 är jäkligt skitnödiga!

Saknar mina barn jätte mycket! Fast de är sammtidigt skönt att vara "ledig". Ja ajag vet, jag skriver samma sak varje gång ungarna är borta! jaja!

De blir en lugn dag idag.
Mannen har fortfarande inte märkt att jag klippt av mig halva hårt. Hallå älskling?
Tur att han inte läser bloggen. De gör han bara om vi ör riktigt osams, efter nåt riktigt stort bråk.. Då vill han snoka den lilla jäveln ;)
Nu var de sjukt länge sen vi hade ett stort bråk.. Vi har aldroig "små" bråk.. Vi går aldrig runt och är tjuriga på varann.
Nej, vi har ordenliga bråk istället. Då kan jag lova att de flyger grejjer ;) Men de sker väldigt sällan! Tur de!

Nu ska jag ringa min fina mamma och kolla läget med henne. Stackarn har så ont =( Hoppas de blir bättre snart mamma!

Trevlig lördag påer!







                                                           Ser ni att han har ett hjärta på nosen? :)

1 kommentar:

  1. Haha, ja det är lätt hänt att det blir så mycket godis. Vi har ju en godisaffär här ute och där blir dte sällan under 100 spänn så jag undviker dem och atr vanliga Ica istället. Inte lika mycket att välja på ;-)

    SvaraRadera