onsdag 6 april 2011

stressigt!

Jag kan inte förstå varför jag sitter här fortfarande?!?
Jag har sjukt mycket att göra.
Måste ta en promenad med mammas hundar. Och med mina egna. Iblans känns de inte som om jag gör annat än äär ute med hundar.
Kan inte gå med Bibbi & Cash sammtidigt. Utan måste ta en i taget. Så de tar dubbelt så lång tid.
Men de går bara inte att ta dom sammtidigt för Cash är så jäkla jobbig ibland.
Han sliter i koppet och hoppar, stutsar och drar.. Och Bibbi blir så rädd så hon törs inte pissa...
Sååå... De blir dubbla promenader.. =/ SUCK!

Och så har jag lyckats lova min fina man att jag ska köpa några kalla till honom. Så jag måste alltså ta mig till bolaget oxå.
Sen måste jag baka tårta. Ska göra nöt-maräng tårta. Och de tar ganska lång tid för marängen i ugnen..
Åh va stressad jag är..
Ja och sen nån gång så måste jag förbereda middagen. Tacos. Pierre fick välja. De får man alltid göra här hemma på sin födelsedag.
Japp, Min Älskling fyller år idag. Och 30 dessutom. GRATTIS MIN FINA ÄLSKADE MAN!!!!!!!!!!

Sen måste jag städa oxå. De gör jag varje dag. Mår dåligt av ett smutsigt hem.
Och dessutom kommer svärmor ikväll. Och Patricia.. Pierres syrra.
Kul!

Nej fy nu är jag så stressad. Måste nog börja bocka av min lista...
Åh shit jag måste nog sminka mig oxå...

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar