måndag 11 april 2011

Drama in da house!

hej!
Drama har de varit här!

Upptäckte i morse att Kevins orm smitit... Genom ett hål i botten på hans petbox. (värmekabeln hade bränt ett hål).

P A N I K ! ! !
Jag är alltså rätt för ormar. Sen spelar de ingen roll om de är en lite majsorm (som i detta fall).
Så frågade på facebook om de fanns nån snäll människa som kanske inte va lika rädd för ormar som mig, som hade lust att komma hit å hjälpa mig..
Japp. Tack Nettan! Du är dagen hjälte!
Celine hittade Stickan under hennes säng. Nettan tog han och la honom i en låda som jag hade gjort iording till honom.
Herregud asså de hade kunnat bli katastof!
Såg framför mig hur vi skulle slita fram varenda pinal i hela lägenheten...
Men de behövdes alltså inte. SKÖÖÖNT!

Ja, så nu vet ni de.

Jag och Celine har precis ätit lunch. Jag åt äggrör och stekt bacon. Celine fick i sig 1½ chicken nuggets. Bättre än ingenting! Så har vi varit upp till mamma och gått ut med hennes hundar.
Nu har jag bäddat ner ungen i sängen framför en film. Och själv ska jag glo på tv en stund innan m,ina egna hundar måste ut.
Sen är de bara sticka upp till mamma ikväll igen å ta hennes hundar..
Gahh.. Mycket att göra! Nu låter de kanske inte som om jag har speciellt mkt att göra, några hundpromenadewr är ju bara skönt... men har massor med annat som jag måste få gjort oxå.
Åh så skönt de hade varit å få vara ett litet barn igen.. Bara för en dag eller 2... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar