onsdag 13 april 2011

lill-lördag

Hej svejs!

Oj va vi var sega i morse. Jag hade inge bråttom, men de va värre för mannen :) Men han hann i tid och de är ju de som räknas. Tur att han har mig, hans assisten på mornarna... Han skulle inte ens komma upp ur sängen om de inte vore för mig ;)

Celine var på toppen humör. Kevin var på ett jäkla ret humör. Kan bli rokg på honom ibland asså...
Han måste äta frulle innan han tar medicinen. Fattar inte hur jag pallade innan han åt medicin????!!??
Han är ett jäkla monster innan han tagit den lilla lila kapseln.
Han retas med Celine HELA tiden och vägrar göra som man säger...De är ett under att jag ens får iväg honom till skolan.
Men idag efter skolan ska han till mormor.
Celine var där ett par timmar igår, hon kan inte stanna över natten för de är omöjligt för mamma eftersom hon är ny opererad. De är lättare med Kev för han klarar sig lite bätter själv, eller vad man ska kalla de.. Ni hajjar!
Men att bara ha Celine hemma, känna som man inte har nåt barn alls hemma. Har man båda barnen hemma så känns de som om man har 20 ungar... =)
Är sjukt imponerad av alla fmiljer som har många barn.. Så jäka grymma!! Jag skulle aldrig klara de!
De blir ju som sagt inge emr barn här fören om 5 år och då är Kev & Celine ganska stora. Något lättare!

Idag måste jag hitta "Danske Bank". Nån som vet vart den ligger???
Mannen van en auktion på tradera, en hårddisk till PS3an. Och den snubben hade "danske bank".
Skulle sätta in via swedbank igår, för jag satte in pengar till en annan snubbe för han vann en handkontroll till PS3an också. Men de skulle ta typ 2 dagar, kosta 50 spänn och sen skulle aliaset från tradera inte få plats på balnketten så han skulle inte kunna se vem pengarna är ifrån. Jäkla krångel asså.

Sen måste jag upp till morsan och ta en sväng med hennes små djur oxå. fläng hit å dit!
Men va gör man???? Klart man ställer upp på siin egna mor! Jag vet att hon hade gjort samma sak för mig!
Man ska ta hand om sina familj! De är de finaste och bästa man har!

Nu ska jag bädda lite sängar, vika in lite tvätt så jag kan tvätta lite till. Sen dammsuga, diska byta om och sen VBÅ :)

Ha en fin dag! hej påer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar