fredag 15 april 2011

happy day!

hej påer!

Vilken härlig dag va? Och så är de fredag och allt! Veckan har gått sjuuukt fort. Ja, jag vet jag säger de varje fredag, men asså tiden går ju så fort.
Igår då?
Dom vanliga hundpromenaderna med mina egna och mammas små.
Sen efter lunch vart jag väckt av fina frida :) Vi gick ut en sväng och Cash fick träffa Akilles. Davids gamla hund.
Cash tyckte INTE om Akilles.. haha Stackars Akilles, han ville leka men han fick bara skäll av Cash.. =/
Akilles är såå jäkla fin! De va kul att se han! Tråkigt bara att min jäkla hund ska vara så jäkla otrevlig :P

Sen satt jag, Frida och Max ute och fika lite. Så najs! Nu kommer äntligen den här årstiden när man kan umgås utomhus, uan att bli blå!
Älskar de här! Vi ska fixa ordning på ute platsen snart, plantera blommor å grejjer!
Tänkte även fixa lite färska örter! De är lyx att kunna gå ut i "trädgården" och fixa kryddor tycker jag! Eller hur???

De här dagem kommer bestå av tvätt, städ och hundpromenader.. Ska försöka hinna klämma in en dusch oxå.

I helgen ska jag bara njuta! Njuta av min fina familj! Bara umgås och ta de lugnt! Vi hoppas på fint väder så kan man sitta ute och kanske dricka lite rosé =)

Nu hör jag att maskinen stannat- Dags att hänga tvätt! Asså, vi har alltid så sjukt mycket tvätt... De tar aldrig slut! Tvättar MINST 1 maskin om dagen! Jäkla evighets jobb!!

Hörrni- ha en UNDERBAR fredag nu! Njut av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar