söndag 10 april 2011

magsjuk

Fick hem en magsjuk unge.. Lilla Celine. Hon har både spytt och skitit.. Stackarn!
Hon ligger nerbäddad i sängen och har skyttetrafik till toan. Och jag vill ju inte att hon ska få skavsår i lilla rumpan så de blir ju duschen efter varje bajs..
Så jag springer som en dåre med klorin och skurar. Dränker oss alla i handsprit.
Åh jag är så jäkla nervös att vi ska bli sjuka allihopa...
De är inte så kul att vara magsjuk själv och sammtidigt ta hand om 2 barn som är magsjuka..
Och de går ju inte direkt att hitta barnvakt till en magsjuk unge...
Tycker så synd om henne.. Hon vill inte ha blåbärssoppa, inte nyponsoppa. Har försökt med marie kex, men inte de heller.. Inge mat, men hon har fått i sig lite avslagen coco cola iallafall.
Lider med henne. Verkligen!
Magsjuka är fan inte å leka me!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Hinner aldrig påbörja nåt för jag måste springa med Celine in på toan hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar