måndag 4 april 2011

chokladkaka med hasselnötter

Haj påer!

Jag har precis bakad. Passar sig fint för Camilla hörde av sig och ville kommer förbi på en fika.
Kaffe med dopp :)





Kev kom precis hem från skolan oxå. inge mormor denna vecka eftersom hon ligger på operations bordet :)
Hon skulle vara vaken uinder OP. Fast med ryggbedövning då. Ursh stackarn!

Nu ska jag snicksnacka lite med min son om hur hans dag har varit. Sen kommer Säkert Camilla.

Och va tusan äter man till middag ikväll? Åh jag e så less på att komma på maträtter...
I-lands problem delux... Fan jag borde skämmas som tycker att de är ett problem egentligen.. De borde ALLA vi som klagar på sånt göra.. Fan man ska väl egentligen vara tacksam att man har en frys och kyl med mat i överhuvudtaget...??
Skärpning!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar