tisdag 12 april 2011

veckans längsta dag

Morrn påer!
Oj vilken trött man jag försökte få upp i morse. Tog 30 min innan jag fick upp honom.
Han är så duktig som sliter och jobbar så jag och barnen ska kunna köpa de vi vill ha!
Lätt världens bästa kille! utan överdrift!

Celine ska gå till dagmamman idag. Jag ska gå upp till mamma och gå ut med hennes hundar nu på morgonen, och dammsuga och moppa hennes golv. Stackarn kan ju inte städa och mamma är precis som mig- vill ha RENA golv. Och har man hundar, ja då måste man dammsuga minst en gång om dagen. Speciellt nu när vinterpälsen ska av och de är dammit, grusigt och massa torra löv ute.
Men först måste jag gå ut med mina egna små hjärtatan! En i taget. Dubbla promenader. Så drygt! Cash är så jäkla jobbig ute. Måste verkligen boka en "unghunds" kurs nu. Viktigt som fan!

Aja, men god morgon påer alla fina underbara människor!
Och hörrni, glöm inte att le mot en främling idag. Jag lovar att ni kommer få ett leende tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar