onsdag 13 april 2011

samma gammla visa!

Är svin trött!
Som alla andra kvällar. Jag är liksom van att ta de lugnt på dagarna. Och nu tar jag de inte lugnt nånstans.
Så jag somnar ovaggad på kvällarna.
Men sen kan jag vakna efter ett par timmar av en jävla mardröm. Sjuka drömmar! Otäcka!

Drömde här om dagen. Då låg jag inne hos Celine. Och så drömde jag att vi var hemma som vanligt. fast jag och pierre hade en bebis. En helt vanlig dröm liksom. men sen vart de skumt...
Och helt plötsligt så började jag flyga  och vart rå skum.
Då kollade pierre på mig som om jag vore helt störd... Asså, de e svårt att förklara.
Och då på nåt sätt så visste jag att jag drömde. Så jag försökte vakna. Försökte röra på mig. Jag hörde tilloch med tv´n som stod på. Ansträngde mig skitmycket och tillslut vaknade jag. Så gick jag upp och ställde mig i köket, ville vara vaken en stund så jag inte skulle somna om och drömma samma dröm.
Så kommer pierre bakom mig och lägger armarna runt mig, så tar jag hans händer och känner att de är Kevins händer...
Så sa pierre typ- Ja, de kan bli lite konstigt ibland..
Då fick jag panik igen och kom på att jag fortfarande drömde. Fick anstränga mig för att vakna!
vaknade jag på riktigt.. De blir så här konstigt, typ att jag verkligen MÅSTE vakna, för om jag inte gör de just då, så kommer jag aldrig vakna igen...
Asså de är skit läskigt!
Händer varje natt att de blir så..
Kan vara en helt vanlig dröm, sen helt plötsligt kommer jag i nått konstigt läge, där jag fortfarande sover, men hör typ tv´n om den är på, känner om jag har cash liggandes bredvid mig.. Och då MÅSTE jag vakna...Fast de är skit svårt... Nån gång tror jag att jag har lagt ena benet utanför sängen oxå, för att kunna vakna typ, fast jag inte har de..
Assså ni hajjar säkert ingenting för de e svin svårt att förklara,,,
Men fan va jobbigt de är.. Har lite ångest för att sova varje kväll...

jaja nog om de!

Bara Celine hemma idag ju. Så de är så lugnt här hemma. Hon tittar på bolli och leker. Hon är bra trött! Hon hade somnat vid bordet hos dagmamman när dom läste saga.. ha ha!!

Nej hörrni nu ska jag kramas lite med min man! Sen blir de kvälls-mys med Celine innan hon ska lägga sig, De blir tidig sänggång för henne ikväll. Ingen mening med att hålla en dö-trött unge vaken!

hej påer
De blir jätte konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar