torsdag 16 juni 2011

torsdag

Morrn!
Mannen drog precis till jobbet. Han va trött i morse. Tog mig typ 45 min att få upp honom. Han va döende och tvär sjuk och så skulle han säga upp sig. Stackarn! :P De måste vara vädret som gör att man blir så här seg!

Idag ska barnen till sin pappa. Och ikväll ska jag och Pierre åka ner till Hellströms och mata hans spindlar.
Vi står för maten och matar hans spindlar. Han ska även få nån spindel av oss, så fort dom vi har som är ogiftiga har vuxit på sig lite. Varför vi gör de är en helt annan 5:a.. Som jag kanske pallar berätta om nån dag =)
Idag har jag lovat att spela kort med Kevin. Han ville spela finns i sjön. Man kanske skulle ha lite insatts?? Skulle behöva lite Cash och Kevin har betydligt mer pengar än va jag har just nu.. hehe!!
Sen blir de dom sedvanliga hundpromenaderna också. Jag längtar lite tills att mamma slipper stappla fram på kryckorna. Stackarn! Kan fan inte vara roligt! Hon saknar sina långpromenader!!

Hon är duktig min lilla mamma!

Jag måste hitta nån bra hundkurs, Helst nån dör man är ensam. För jag skulle få stora problem med Cash om vi var en hel grupp med människor och hundar. Cash är inte speciellt förtjust i de.
Visserligen är de mest om de kommer någon hit. Eller i princip BARA om de kommer någon hit. Speciellt män. Han blir helt skogstokig. Han är så sjukt vaktig. Skulle behöva få hem mer karlar ;)
Nej men allvarligt talat så skulle vi behöva frivilliga kiullar, som inte är hundrädda, att komma hit och träffa Cash.
Dom han känner går de hur bra som helst med. Dom älskar han. Men de e jusr okända män. Skit jobbigt!
Skulle behöva en dejt med Cesar Millan. På riktigt! Han är grym!!!

Han älskar barnen! Dom är de bästa han vet!

Väckte precis Kevin. Ska försöka få med mig han upp till mamma så jag får sällskap med hundarna :)
Mycket revligare än att gå själv!
Nej hörrni nu ,åste jag fixa mitt hår. Gick och jag mig med blött hår igår så ni kan säkert tänka er hur de ser ut idag.. Så de får bli en vänta med plattången.

Morrn morrn!!

På picknick i den gröna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar