fredag 24 juni 2011

midsommar!!!

               Grillad oxe

                          Jordgubbar doppade i vit och mörk choklad

                                                                                         Hummus

                  Sallad

                         Parmaskinka

                                                       Salami

                                                                                                                     Oliver

                       Sill

                                         Färskpotatis

                            Pommes

                                                                                                   Bea

                                                      Körsbär

               Vindruvor

                                   Bubbel

   Bärs


Midsommar med min fina lilla familj! Bättre kan man inte ha de!!!

Sen ska vi plocka 7 olika sorters blommor och lägga under kudden inatt.
Drömmer förhoppninges vis om Pierre ;) hehe!
De är tradition för mig. Har gjort de alla år sen jag var liten. Tyvärr kommer jag aldrig ihåg vad jag drömt om =)

Hoppas ni har en lika fin dag som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar