måndag 27 juni 2011

söndag

Morrn morrn

Nu saknar jag verkligen värmen ute. Men enliget tidningen så ska de bli finare nu i början på veckan. Men jag litar inte ett skavtt på väderprognoserna.
Och de är mindre än ett halvår kvar till julafton! Hehe!

Har haft en lugn helg. Mys med barnen och mannen. Ätit god mat.
Celine älskar sina nya sandaler :)

Grillat är godast :)


Hummus


Svenska jordgubbar <3


Oliver & feta


Vindruvor, biggaråer, salami, parmaskinka


Nu ska jag ta och väcka lite trötta ungar. Dom somnade vid 22 igår. Så jäkla bråkiga!
Fattar inte vad som hänt, ingen vill gå och lägga sig längre. Bara massa bråk och stök. Celine som vanligtvis är så snäll på kvällarna. Så drygt att avsluta dagen med ett stort jävla bråka. Jag blir asså helt galen när dom inte lyssnar på mig. Då är mitt tålamod helt obefintligt. Jäkla retstickor asså... De räcker med att en börjar, då hänger den andra på...
Idag ska Kevin till mormor så jag hoppas att Celine är lugnare när hon är själv.

Just de ja, de är nån annan liten jävla idiot som har tackar ja på lägenheten vi sökte. Nån liten jävla idiot som låg före mig i kön. FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FITTA HELVETE JÄVLA FAN SKIT OXÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan att de ska vara så jävla svårt att få tag på en större lägenhet.

Fan va sur jag e!

Nej nu ska jag vöcka barnen så jag kan få lite glädje at nyvakna mysiga ungar med kudden kvar i fejjan!
Älskade ungar!

2 kommentarer:

  1. Kan trösta med att jag också är sur, fast av andra anledningar ;-)

    SvaraRadera
  2. herrgud vilka mat bilder mmmmmmmmmmm jag vill haaa :P hoppas ni har det bra kram V

    SvaraRadera