onsdag 22 juni 2011

morrn

Mannen drog till jobbet för drygt en timma sen. Kevin sover fortfarande. Cash ligger och snarkar i sängen han me.

Har börjat läsa Bingo Rimers bok.  Kul att veta va??
haha fan mitt liv är inte så intressant har jag märkt.. Men jag känner mig nöjd med de.
Gillar lugnet. Jag har min fina lilla familj, som jag kämpat så hårt för. Som jag alltid kommer kämpa för.
Familjen är de vikigaste!! Är inte dom lyckliga, kan inte jag heller vara de!

Undra om jag ska göra mig iordning. Sitter fortfarande med morgonrocken.
Har lite ärenden att uträtta idag. Måste ner på stan. Ska försöka få med mig Kevin. Muta med donken kanske?!?

Ja, jags ska nog ta och väcka honom. De är ju så fruktansvärt tråkigt när alla ligger och sover..

Just de ja. Vi var ju på BUP i måndags. Vi träffade inte kevins ordinare läkare. Läkaren vi fick träffa nu var... hmm.. hur ska jag förklara.. Hmm.. Inte född i sverige.. Kan man säga så?
Alltså jag och kev hade väldigt svårt att förstå vad hon sa. Och hon hade väldigt svårt att göra sig förstådd.
Kevin hajade i princip NADA av vad hon sa. Så jävla dåligt att de är så.
Speciellt när de är barn. Hur fan ska dom förstå, när jag kan hörde vad hon så?
Hon inbringar knappast någon trygghet!
Så henne kommer jag INTE vilja träffa igen! Och de har BARA med att göra att hon pratade för dålig svenska. Man måste fan kunna göra sig 100% förstådd som läkare! Oerhört viktigt!
Hur som helst så ska vi iaf öka dosen på Kevins medicin. Nu ska han få en tablett kl 15 oxå.
Så nu får vi hoppas att kvällarna blir lite bättre för honom!

Nä, dags att slita upp 7-sovarn!

Morrn påer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar