fredag 10 juni 2011

KEVINS SKOLAVSLUTNING

Tänk att min pojke redan slutar 1:an. Fasiken va tiden går fort!!!

Om ni undrar varför jag inte bloggat på ett tag så är de för att min mobil har pajjat.-.. Och jag ogillar att blogga från datorn... men nu får jag göra de iaf =)

Äntligen är sommaren här!
Och jag har lust att strypa alla jävlar som klagar! FAN ÄR NI ALDRIG NÖJDA ELLER????
Antingen är de för kallt.. och nu är de för varmt.. FAN ge er!

Ja, men idag ska vi på Kevins avslutning. Celine är ledig idag så hon oxå kan följa me. Hon längtar efter att få börja skolan hon me =)

Sen har han sommarlov. Som han har längtat! Min lilla älskling!!
Barnen ska bort i helgen oxå. Så här hemma blir de film för hela slanten!
Jag ska passa på att äta godis och kolhydrater. För från och me nästa vecka blir de LCHF för moi...
Inte för att jag behöver gå ner i vikt... Men vill ändå prova :)

Nu ska jag pöinga min mor och kolla om hon och Celine har slagit upp sina blå!
Slänger in lite kort på mig och lilleman som vi precis knäppt!'

MORRN MORRN!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar