fredag 17 juni 2011

Fredag!

Morrn!

Barnen åkte till sin pappa igår. SÅ jag hade världens tråkigaste kväll igår. Ingen som tjata, ingen som grina eller ingen liten som ville mysa.
Fast de är sammtidigt skönt.
Kevin och Celine är hos sin pappa. Eller dom är hos sin farmor, men pappa är oxå där.
De är liksom normalt.
Normalt är konstigt för mig.
OK, helt normalt är de kanske inte, fast de är ändå så bra!
Så guld för mina pluttar att få träffa sin pappa. Och så får dom träffa sin farmor sammtidigt- Bonus!
Även fast de blir med ganska långa mellanrum. Så är de ändå skönt med lite normalisering.
Barnen är hos sin pappa den här helgen. Jo men visst serru.
Visserligen kommer dom hem idag. Men jag hoppas dom kommer ikväll.
Hoppas dom får så mycket tid med sin far som de bara går.
Han är så viktig för dom. Hoppas han inser de snart!!!
De börjar väl sakta med säkert gå upp för honom.
En av Mina största önskningar här i livet är att mina barn ska få ha en bra relation med sin far. Och att deras får ska ha en bra relation med dom.

Oj va mycket text de blev..
Nu ska jag kolla så inte mannen har somnat om...

Shit asså de könns skitskumt attt de inte är nåt barn hemma, så här en vardagsmorgon....

Men god morgon allafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar