tisdag 21 juni 2011

segt

De går segt me bloggen. HATAR att jag inte kan blogga från luren. Hjälp med de tack!
De är så drygt att blogga från datorn. I-lands problemas, jag vet. Men va fan!
Celine vakna 5.30 i morse. strax efter vi gick upp. Mys!
Hon är så go på morron. Super go!
Hon kommer nog däcka tidigt ikväll.

Ska maila en hundpsykolog/tränare idag. Cash och jag behöver lite vägledning. Han är i värsta trotsåldern och sjukt jobbig. han är starkare än mig och de dröjer inte länge fören han väger mer än mig också.
Så de känns verkligen superviktigt att vi är 100% sammspelta. Och de är vi inte riktigt nu.
Så de måste jag ta tag i. Kosta va de kosta vill! Men jag vill fan ha en bra relation med min älskade hund!

Ja just de ja, vi har sökt en lägenhet på verkmästargatan. En 4:a. På fjärde våningen.
Har tackat ja, men står bara på fjärde plats tyvärr. Så jag hoppas VERKLIGEN att dom 3 före mig säger TACK NEJ TACK!snälla snälla bloggläsare- HÅLL ALLA ERA TUMMAR OCH TÅR PÅ ATT VI FÅR LÄGENHETEN!!!
Än så länge så är de ingen annan som tackat ja. Fast man har ända till den 27:e på sig.
Behöver verkligen den lägenheten. Förstå va GULD de skulle vara!
Barnen får varsitt rum! Jag och Pierre får ett EGET sovrum! Jag har ALDRIG haft ett eget sovrum (förutom när jag bodde hemma hos mamma).
Har alltid sovit i vardagsrummet så barnen har fått eget rum.
Kan ni försöka tänka er hur trångt de är att bo på 51 kvm???
Då är vi 2 vuxna- 2 barn- 2 hundar- 1 katt och måååånga spindlar.

Vi behöver verkligen större boende!

Nej nu ska jag sluta tjaja på er! Men ni kan väl hålla tummarna!

Nu ska jag bädda sängen och slänga i en maskin och lite sånt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar