onsdag 29 juni 2011

så jävla typiskt mig...

Fan för mig.
Lägenheten vi sökte.
I flera dagar var jag den ända som tackat ja.
I söndags. Sista dagen att tacka ja. Så var de en annan lite jävla människa som tackat ja.
Men va fan.
Jag hade verkligen ställt in mig på den där lägenheten.
Jag hade den redan. Hade så mkt planer.
Så jävla typiskt mig. Fan!

Men ska försöka släppa de nu.

Vi har Jack i veckan. De är inte helt lätt att vara "bonusmorsa". De är ganska vårt faktiskt.
Jävligt svårt. Jag vill att saker och ting ska vara rättvist, för alla.
Jack är van med lite andra rutiner. Han är van att vara uppe mycket senare än mina ungar.
Men jag tycker verkligen inte att en 8-åring ska vara uppe till 12 på natten.
De blir väl kanske lite komflikter. Försöker undevika de så gott de går.
Känner inte att jag har lust att ändra på massa saker.
Näe, orkar inte skriva om de här nu.

Känner att jag tappar de här med bloggen lite. Men de är nog mest för arr jag inte kan blogga från mobilen.
Skulle verkligen behöva hjälp med de..

Jaja, nu ska vi snart dra iväg och  köpa en pool. Nåt att svalka sig i. SÅ ska vi in en snabbis på ÖB och köpa kattsand. Där kostar sanden 39kr. På ica kostar den 90 spänn. Sjukt ju.
90 spänn för en påske kattsand. Som håller i typ 2 veckor.

ursh!

Ha en solig dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar