söndag 31 juli 2011

varg veum

Celine har lagt sig. Hon ville inte alls sova idag. Hon hade så mycket spring i benen. Hade de inte varit för att hon hade en liten växa säng så hade jag lagt mig med henne. Nu har jag suttit på sängkanten i nästan 2 timmar istället. Hon vill bara snacka massa skit. Vill att jag ska klia henne på ryggen. Men då skrattar hon så hon nästan kissar på sig! Jag ska klappa hennes lena kinder. Tula med hennes hår. Hon viskar hemligheter. Att hon älskar mig. Jätte hemlig . Puss mamma. Jätte hemlig. Att jag är världens finaste mamma. Jätte hemlig. Den raraste av ungar. Inte en gram av ondska. Då kan man sitta på en sängkant hur länge som helst. Precis hur länge som helst. För tiden, tiden den står still. Med den rara fina. Som ser de bästa i alla. I hennes värld finns inget ont. Vore de inte underbart att ha en värld utan ont? Älskade lilla celine!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar