söndag 10 juli 2011

Killarna på semester!

Vi skulle äta middag hos mamma igår. Strax innan vi skulle gå så ringde Ulrika (Pierres mamma)
Och frågade om vi ville komma och "kampa" med dom. De var någon mc-träffa. Typ mellan uppsala och knivsta. Kommer inte ihåg va stället heter just nu...
Men eftersom Celine va lite febrig och hängig igår så kunde ju inte jag och hon följa med.. Så Pierre tog med sig Kevin bara. Nästa år ska vi åka allihopa! Dom har de helt underbart där borta!
De verkligen värmer mitt hjärta! Kevin trivs som fisken i vattnet där borta!
Dom badar ocg går på upptäcksfärd i skogen! Pratade med honom precis och han ville absolut inte åka hem!

Blir så fruktansvärt kär i min älskade man när han gör sånna här grejjer! De är nästan så jag börjar gråta när jag tänker på de! Min älskade älskade man!!

Jag och Celine har tjej-mys! Hon har sovit med mig och Cash i natt! Så jäkla mysigt! Vi vaknade inte fören 9.45.

Nu ska vi äta glass och sen ska vi gå iväg och handla lite.
Pappa kommer hit om en stund, han har varit på semester uppe i timrå. Han ska sova här i natt
 för han ska in till läkaren i morgon bitti.

Kevin igårkväll



Frulle på bryggan-Världens lyckligaste kille!

Ha en fin söndag!

1 kommentar: