onsdag 6 juli 2011

onsdag

Morron!
Mannen har stuckit till jobbet redan. Barnen sover fortfarande. Dom somnade inte fören vid 22-tiden igår. Dom var ute och lekte hela kvällen. Sen när de var dags att komma in så var dom så snälla så! Duscha av dom, börsta nötterna, satte på en film. Natti natti!
Inte ett ljud hörde jag från dom. Annars har ju kvällarna hör hemma varit mindre kaotiska.. Inget har velat lagt sig. Så jag kände mig så nöjd igår när jag gick och la mig.
Vi kollade på weeds. Avsnitt 1 och 2 av säsong 7. Älskar den serien! Sen tänkte jag kolla på criminal minds.. Men jag somna ganska snabbt :)
Har fått sova hela natten oxå. Annars brukar Celine vakna minst en gång per natt.
Så de är jäkligt skönt!

Idag ska Celine till mormor. Jag hoppas de blir fint väder idag så man kan sola. Fan hela brännan har ju typ försvunnit.. Skit väder!

Näe, om man skulle ta och vila lite innan älsklingarna vaknar.
Ha en fin dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar