torsdag 7 juli 2011

torsdag

Sitter och suger på ett glas vatten. Väntar på att Kevin ska vakna.
Älskling va trött i morse.. Han la sig efter frullen och skulle vila nån minut bara.. Ja men tjena, han tvärdäckade ju givetvis...
Han va omöjlig att väcka, tillslut vart jag sne på han.. Hjälpte inte de heller...
Men sen sa jag att din buss går om 5 min... DÅ fick han bråttom...

Sen tog jag en sväng med hundarna.. Och nu väntar ja på Kev... Men han lär sova ett par timmar till. Han låg och kolla på fotboll igår. Så han somna nog rätt sent..
De är ju rätt lustigt att jag somnar före min son på 8 bast om kvällarna... Haha!

Mannen skulle jobba över idag. Celine är hos mormor så ska väl hämta henne senare.
Sen ska jag ringa en vän och kolla hur de är med henne. Hon tog bort sin häst i tisdags :(
Tänker på dig gumman!!

Nej nu ska jag bläddra lite i slitz, sen kanske man ska tvätta lite. renska den där jävla kylen måste jag göra oxå..
Vi är så sjukt dåliga på att äta rester. Kastar säkert mat för en tusenlapp i månaden.. Fan skärpning med de asså!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar