torsdag 20 oktober 2011

tv

Barnen sover och jag har bänkat mig framför tvn. Älsklingen är ute med hunden. Skulle klippa hans klor idag. Och han vart helt helt galen!! Fick vänta tills pierre kom hem från jobbet. Men de gick inte då heller. 4 klor lyckades jag klippa. Han är så satans stark så inte ens pierre lyckas hålla fast honom när jag skulle klippa. Så från och med i morgon blir de klo-klipp-terapi varje dag. Han har aldrig brytt sig om klo klippning förut. Så de är lite mysko. Ska snart kolla på sons of anarchy. Sjukt bra! Dessutom ska vi ha jack i helgen. Sjukt bra de med! Pierre åker och hämtar honom i morgon. Kevin är överlycklig :-) just de, igår vart valparna 4 veckor. Fan tiden går för fört. Vill inte släppa mina små älsklingar. Vill verkligen inte de. Bibbi kommer aldrig kunna få några fler valpar. De gör ont i mitt hjärta. Hon är världens finaste och de är så himla tråkigt att de inte kommer bli några fler avkommor från henne :-( fy nu vart jag alldeles deppig... God kväll på er!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Heeej!

    tänkte bara kolla in o se hur ni hade det.
    hoppas ni har det bra!
    här är våran nya blogg (:

    Puss&Kram

    SvaraRadera