lördag 22 oktober 2011

nya cigg

Har rökt röda prince hur länge som helst nu. Men nu har jag bytt. Dom har kan man ändra till menthol. Jag älskar menthol. Dagen har gått fört. Var ner en sväng till vaksala torg en stund på fm. Sällskapade med nattis och novalie. Sen hem och fixa lunch till ungarna. Sen åkte jag och lämna celine till mamma. Sen la jag mig och kolla på tv och vila en stund. Killarna gick upp kl 5 i morse och börja spela tvspel! Jävla ungar! Gick in och sa åt dom att stänga av och somna om. Sen när jag var på väg till sängen igen slog jag i lilltån! Fy fan va ont de gjorde. Har säkert en spricka i den! Så hade svårt att somna om igen. Sen vid halv 9 vaknade celine så då gick jag upp. Sen kom pierres mamma på en fika. Så gick vi upp och hälsa på små älsklingarna! Nu är de iaf kväll. Är helt färdig! Somnar nog tidigt idag. Ja, tråkig dag. Onödigt vetande för er. Men har inte roligt att skriva om. God kväll!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar