lördag 15 oktober 2011

hur jävla dum får man bli?!?

Men allvarligt talat!! Har ni läst artikeln? Den är från uppsala tidningen. Hur fan kan man låta någon ta hem en valp över en helg på prov?? Utan någon som helst säkerhet?? Fy fan vad sånt här gör mig förbannad! Stackars djur! Visst. Hunden kanske har de jättebra. Men den kan lika gärna ha hamnat hos någon riktig idiot. Tror knappast att hunden är kvar hos tjejen och dottern som hämtade hunden. Och polisen gör inte ett skit. Dom skiter fullkomligt i de. Fy fan va hemskt! Stackars hund! De är väl lite synd om ägarna också. Men hur jävla blåst får man bli??! Nej nu ska jag släppa de här! Ska snart gå upp till mamma. Celine har sovit där i natt. Sen ska kevin på kalas. Albin fyller år. Jag var upp till gränby igår kväll och köpte en present. Gjorde värsta fyndet. Typ ett ben ten sett med massa tillbehör. Var nedsatt från 499 till 99 spänn. Tycker att en hundring är lagom att köpa present för när de är barnkalas. Träffade min farter carina på gränby igår också. De va lite kul. Har inte träffat henne på jätte länge! Nä nu ska jag hoppa i lite kläder och sätta lite fart! Skulle ha lunchat med nattis och novalie idag egentligen med lillgumman är sjuk. Ha en fin lördag. Och håll hårt i era hundar!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar