fredag 16 september 2011

kniv i ryggen!

Jag har fått en fet jävla kniv i ryggen. Känner mig så fruktansvärt. Pissad på. Värdelös. Och ja, jag vet att inget stämmer. Men få höra saker från en människa man inte känner. Sätter verkligen sina spår. Jag är så fruktansvärt nervös. Tycker så synd om kevin. Gud förlåt för de här inlägget. Jag förstår att ni inte hajar ett skit. Jag ska förklara. Men bara inte just nu. De är för känsligt. Jag låg i kudden och grät tills den gick att vrida ur. Jag grät till solen gick upp. Mitt hjärta blöder och jag känner mig helt maktlös. Jag förstår inte hur någon kan göra en sån här sak. Fy fan!
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

  1. Har du blivit anmäld??

    Hur som helst en STOR KRAM från mig!!

    SvaraRadera
  2. men fy vad har hänt??? skrik till...har en hel del i bagaget...tips o råd...//Paula

    SvaraRadera