onsdag 29 februari 2012

morrn

Blir mer och mer förkyld. Kunde knappt andas när jag vaknade. Känner ingen smak på kaffet. Vet ni hur frustrerande de är!! Skulle lika gärna kunna dricka varmt vatten! Ska snart väcka Kevin. Kvart över 9 ska jag och Celine till bvc. 5-års kontroll. Och spruta. Ångest! Vill inte att min lilla tjej ska känna någon smärta. Vet att de inte gör ont. Men har så svårt för sprutor. De gick väl ann när barnen var bebisar. Då hade dom ingen koll. De är värre nu när dom vet vad de är frågan om. När Kevin skulle få sin 5-års spruta var han livrädd. Sköterska fick ta hjälp av en till sköterska och tvångshålla honom :-( stackars liten! Så jag antar att de är därför jag tycker de ska bli jobbigt idag. Dags att väcka Kevin! Ha en fin Lill lördag! :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar