onsdag 28 december 2011

julen 2011

Här kommer en liten uppdatering om julen. Bättre sent än aldrig, eller hur=)

Hade en U N D E R B A R Julafton! Dagarna innan var lite skakiga, men de löste sig i sista sekund och vart bättre än jag kunnat ana!

Barnen kom hem lite för sent så dom missade lite av Kalle anka. Gjorde väl egentligen ingenting, men de störde mina planer lite bara. Har alltid så stora förväntningar. Allt kan inte bli perfekt, men nästan!
Patrik var snabb på att öppna :)
Maten var jättegod. Sällskapet underbart. Barnen va lyckliga. Och klapparna var perfekta!

Igår hade vi lilla julafton med
Pierres mamma och syster.
Jag blir helt salig av att se barnen så lyckliga när
dom öppnar sina klappar!
Skulle vilja ha julafton varje dag :)


GOD FORTSÄTTNING PÅ ER
MINA FINA VÄNNER!


Celine vart glad över en ny vagn!








När tomten inte hade tid med oss längre fick jag
 fortsätta dela ut klapparna
Maten va god och alla var glada :)

Celine i nya kläder hon fått från farmor
Kevin fick en Eric Saade tröja, som givetvis skulle på DIREKT ;)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar