lördag 17 december 2011

Barnfri lördag

Barnen är ju borta i helgen. Nästa helg är de jul. Sinnessjukt!
De här blir första julen sen jag vart mamma, som jag inte kommer vakna tillsammans med mina barn på julaftons morgon... Dom ska vara med sin far, men dom kommer hem på dagen på julafton.
Men de känns ändå konstig. Men dom har faktiskt en pappa också. Och är väldigt glad för att han tar sitt ansvar. De är inte bara min barn, även fast de känns så ibland ;)
Men de är just de att de är julafton.
Tänk om de kommer bli så att han kanske någon gång i framtiden vill ha dom varannan vecka?? Jag kan ju inte säga nej till de, skulle ALDRIG neka honom att ha barnen, men ändå.
Känns konstigt att bara tänka på de!

3:e advent i morgon. De spöregnar ute. De är grönare på gräsmattorna än vad de var i somras.
Visst de är nog lite snöblandat regn, men ändå. De smälter så fort de nuddar backen.
Deppigt! jag vill ha en vit jul! Noll julkänsla!
Längtar efter julafton. Längtar efter att få se barnen miner och all lycka när dom öppnar sina packet!
De är en av bästa sakerna jag vet. Se mina barn lyckliga! De värmer verkligen i mamma-hjärtat!

Blite en överdrivet lugn dag idag, Ska ta hand om min bakfulla fästman!
Han var ute och hade kul med jobbet igår. Jag satt hemma med ostbrickan och världens godaste rödvin och hängde med Edward :) Love Edward! <3

Hundarna är också trötta idag!

Nu ska jag spela lite angrybirds :)
ha en fin lördag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar