torsdag 2 augusti 2012

fan!

Kommer åt skicka knappen hela tiden!!!
Fortsättning-
Ibland är de så förbannat skönt att vara själv en stund!
Dricker ett glas rosé. Jätte gott!
Jag och Celine var ju upp och hälsa på Zackarias idag. Shit va fin han var! Liten. Så himla liten och söt! Gissa om jag vart sugen på en till!?!?!!
Gud va jag ska börja tjata på P om att skaffa en till. Så underbart med en liten bebis!
Och tänk så mysigt att vara gravid. Älskar de! Känna sparkar och bök i magen. Finns inget underbarare!
Sen när ungen ska ut från magen är de inte lika underbart. De är inte underbart överhuvudtaget. Men liksom ett måste.

Åh han var iaf jätte fin lillebror!

Nu ska jag blaska av mig sminket och ringa hem Kevin. Slut på friden :-)

Trevlig kväll!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar