lördag 30 juni 2012

God morgon!

Väntar på att klockan ska gå så man kan sticka iväg någon gång.
Bussarna är så jäkla dåligt matchade nu när dom går på sommartid!
Nu chansar jag och ta en buss som är framme på station, samtidigt som den andra bussen avgår från statshuset!
Annars måste jag vänta på stan i 30min. De har jag ingen lust med alls. Speciellt eftersom inget är öppet på stan heller. Annars kan man ju gå å ta en kaffe nånstans. Men nej då.
Dessutom kommer jag till jobbet 30 min innan jag börjar. Eller så blir jag 10 min sen.
Hatar människor som kommer försent. Så de är inget alternativ!

Ska snart ta en sväng med Bibbi. Så slipper P ta båda hundarna sen. Men tänkte mig inte riktigt för så målade naglarna nyss.. hehe! Hur hade jag tänkte att de skulle hinna torka då? Bussen går om typ 15 min. Och innan dess ska jag ut med Bibbi. Och jag hoppas att lacket har hunnit torka så. Målade dessutom 2 lager.
Riktigt bra tänkt där Pernilla!

Nej gud nu måste jag verkligen sätta fart!

Wish me luck :)

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar