fredag 20 maj 2011

Yes


Äntligen har jag fått av mig kläderna och bäddat upp sköna sängen! Har längtat hela hela dagen! Är så tomt hemma utan ungarna. Ja lust de ja. När jag och mamma var på gränby idag träffa de vi isabel. Våran gamla medryttare. Hon var där med sina 2 döttrar. Ena är i Celines ålder, alva och sen lilla juni som inte alls av gammal. Och men herregud så go! Så små söta fötter! Sånna här som man bara vill bita lite i. Åh hon var så söt! Längtar faktiskt lite efter ett syskon till. Men de är ett par år kvar :) nej nu är jag trött. Kolla klart på criminal minds sen bb. Sen räknar jag med att jag somnar. God natt!

3 kommentarer:

  1. Det var kul attvträffa er, tror inte vi sett varandra i verkligheten sedan jag hade Alva i magen och Celine var ynbgre än Juni. Jag har också börjat smålängta efter en bebis till ;-) men det vet Micke inte ännu :-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Absolut, det har vi sagt länge nu ;-) Alva går på dagis tis-tors men om några veckor går hon på sommarlov.

    Ja det var Alvas gudmor som fyllde 40 år :-)

    SvaraRadera